Інтерактивні комунікації підприємства

Головна Послуги компанії Інтерактивні комунікації підприємства

Інтерактивні комунікації підприємства

Інтерактивні комунікації підприємства — цифрова ера, дала змогу ефективної діяльності підприємства.

Oтримати пропозицію


↳Дізнайтеся вартість вашого проекту

Інтерактивні комунікації засобами веб-сайту

В даний час веб-сайт — одне з найбільш ефективних засобів маркетингових комунікацій підприємства: якщо сайт інформативний, має зовні привабливий дизайн, зручний у використанні для відвідувачів, він вигідно представляє компанію в інтернеті 24 години на добу, 7 днів на тиждень і 365 днів в році.

Вас немає в Інтернеті — Ви не існуєте

Число користувачів інтернету неухильно зростає. Велику частину інформації сучасна ділова світ черпає з інтернету. Створення веб-сайту приверне до компанії увагу величезної кількості людей, в числі яких виявляться ваші справжні і майбутні клієнти, партнери, постачальники, споживачі, ЗМІ.

  • Найшвидший спосіб оповіщення. Досить помістити повідомлення на сайті, щоб воно тут же стало надбанням широкої громадськості, було розтиражовано різними мережевими виданнями та надруковано або озвучено в ЗМІ.
  • Недорого і ефективно! На створення, регулярне оновлення і поширення друкарської продукції йде набагато більше коштів, тимчасових витрат, ніж на оновлення інформації на сайті і ознайомлення з нею контрагентів. Внесення змін до оформлення і зміст веб-сайту не вимагає переробки і передруку, випуску додаткового тиражу, як у випадку з друкованою продукцією.

Реклама, повз яку не пройти

Інтерактивні-банери, ролики, контекстна і спливаюча реклама — існує величезна кількість варіантів розміщення рекламної інформації на веб-сайті. Видовищна та конструктивна подача реклами робить її добре запам'ятовується і задовольняє запитам користувачів. Підтримка традиційної рекламної кампанії.

Присутність на віртуальному ринку

В електронних каталогах продукції можна розмістити будь-яку кількість необхідної інформації щодо пропонованих товарів, ілюструючи її зображеннями, фотографіями, схемами і таблицями. Таким чином про вашу продукцію дізнається широка аудиторія споживачів.

«Паблік рілейшнз в мережі Інтернет»

Високий відсоток аудиторії інтернету — активні верстви населення, молодого і середнього віку, які працюють і ведуть власний бізнес. Можливість створити «портрет» своєї аудиторії робить подачу інформації цілеспрямованої і збільшує її ефективність. Веб-сайт служить майданчиком для рекламної кампанії, створення інтернет-спільноти, віртуального клубу. Переконливо представлена (візуально і словесно) позиція формує думки, погляди і смаки аудиторії.

Цільова аудиторія — джерело інформації

Звичайно, веб-сайт перш за все призначений для підвищення обізнаності цільової аудиторії про життя компанії. Однак і цільова аудиторія в свою чергу служить джерелом інформації для компанії. Сервіси веб-сайту надають розгорнуті статистичні звіти про його відвідуваності (за певний період, найбільш відвідувані сторінки, пошукові запити). Знання сформувалася аудиторії сайту, її запитів, потреб дає можливість аналізувати попит на товари або послуги підприємства. Вивчення дискусій, що ведуться в інтернет-просторі (форуми, чати, веб-конференції) дозволяє познайомитися з досвідом цільової аудиторії в даній сфері, отримати «безкоштовні» дані для створення власного контенту.

Підвищення лояльності споживача

  • Створення споживчого ком'юніті. Веб-сайт — відмінний спосіб налагодити відносини зі своїми покупцями і залучити нових. Відвідувачам сайту надається можливість спілкуватися один з одним через дошки оголошень, гостьові книги, чати, форуми, веб-конференції. Таким чином покупці можуть обмінятися враженнями, знаходять однодумців і можуть підтримувати з ними постійний зв'язок.
  • Миттєва реакція на запити споживачів. Створення інтернет-магазину, послуг он-лайн замовлення продукції, зворотного зв'язку з компанією дозволяє швидко реалізувати продукцію компанії, а також визначати потребу покупця в тих або інших товарах.
  • Підтримка інтересу до компанії. Регулярне розміщення інформації про знижки, акції, розіграші призів, оновленні прайсів робить аудиторію зацікавленої в придбанні продукції підприємства.
  • Встановлення особистого контакту зі споживачем. Швидкі канали розсилки, можливість створення індивідуального звернення до споживача по імені, нагородження людини за його прихильність до даного бренду або зацікавленість створюють сприятливий імідж компанії і заохочують відвідувачів до подальшого контакту.

Розвиток партнерських відносин

  • Веб-сайт — місце ділової зустрічі. Підприємства і компанії, що працюють в тій же або суміжній галузі, мають можливість дізнатися всю необхідну інформацію про компанію, товари і послуги і встановити контакт за допомогою сервісів зворотного зв'язку на сайті. В результаті можуть з'явитися нові канали продажу.
  • Розвиток спільного бізнесу. Розміщення на сайті інформації про партнерах приверне до них увагу аудиторії, що призведе до появи нових ділових пропозицій для ваших партнерів і зміцнить ваш партнерський бізнес.
  • Веб-сайт — спосіб взаємодії. Засоби веб-сайту (каталоги, канали розсилки, обмін інформацією) самі по собі є ефективною формою комунікації між партнерами.

Інтерактивні комунікації засобами презентації

CD-презентація дозволяє ефектно (з використанням аудіо-, відео-, флеш-анімації) і переконливо представити вашу компанію, окремий бренд або сферу діяльності. В даний час вона просто незамінна при створенні зовнішніх і внутрішніх інтерактивних комунікацій підприємства:

Участь у виставках, семінарах, конференціях.

CD-презентація найбільш вигідно представить компанію під час будь-якого громадського форуму, приверне до себе увагу великої кількості людей.

  • Демонстрація може проходити під час виставки на стенді компанії.
  • Засобами презентації може бути яскраво проілюстрований і наочно подано матеріал доповіді.
  • CD-диски з презентацією, а також CD-візитки — ємний і інформативний роздатковий матеріал.

Проведення презентації нових товарів і послуг.

Подання нових товарів і послуг з демонстрацією відеороликів (процес виробництва товару, яскрава упаковка і красиве зображення, сфера застосування, відгуки покупців) — додатковий спосіб і засіб переконання клієнтів. Інформаційна підтримка партнерів та дилерів Ваші партнери ти дилери можуть не знати в повному обсязі інформацію, необхідну для роботи з клієнтами. В даному випадку інформаційною підтримкою для них може служити, наприклад, повнофункціональний каталог продукції, що включає велику кількість товарних позицій.

Навчання персоналу

На навчання персоналу потрібно час і зусилля співробітників підприємства. Набагато зручніше використовувати навчальні проекти — програми навчання в вигляді інтерактивних підручників. Подібні презентації можуть використовуватися для проведення курсів підвищення кваліфікації персоналу, інформування співробітників про нові технології, що застосовуються на підприємстві, стратегічних планах компанії.

Ювілейна презентація

Ювілейна презентація — подарункове видання, присвячене ювілею компанії або будь-якого іншого події. Наприклад електронний альбом, який ілюструє історію компанії, її досягнення і діяльність на поточний момент. У ньому можна розмістити велику кількість фотографій, відеороликів та інших ілюстративних матеріалів.

Інформаційно-звітна презентація

Кожній компанії або відділу періодично доводиться складати звіти про діяльність за період, проведених зустрічах, семінарах та конференціях, результати дослідження. Найбільш зручною формою для цього є презентація. Велика кількість графіків, таблиць, фотографій, відеороликів та інших ілюстративних матеріалів, мультимедійні технології та інтерактивні елементи роблять звіт барвистим, колоритним і цікавим.

Іміджева презентація

  • Комплексне уявлення. Потенційні інвестори, партнери та клієнти при знайомстві з іміджевої презентацією отримують комплексне уявлення про компанію: її продукції і послуги, технології, стилі, потенціал і можливості.
  • Мультимедійна CD-візитка ефективна в якості як персональної візитної картки, так і візитної картки компанії в цілому. Її мобільність, ємність і компактність надає власнику респектабельність, сучасний імідж і індивідуальний стиль.

Інтерактивні комунікації засобами Framework from NOETIKOS

Оперативне оновлення інформації за допомогою Framework from NOETIKOS За допомогою застосування Framework from NOETIKOS можливо оперативне оновлення структури, дизайну і контенту на сайті, завдяки чому користувачі отримують найсвіжішу інформацію про підприємство, товари, послуги, акції в найбільш адекватною і зручною графічній формі.

Розширення можливостей сайту

Framework from NOETIKOS дає можливість встановлювати на сайт додаткові інтерактивні сервіси та служби в міру появи потреб у них у підприємства і цільової аудиторії.

Framework from NOETIKOS — швидкісний канал зв'язку

Засобами Framework from NOETIKOS здійснюється швидкісна розсилка інформації про зміну прайсів, схеми роботи з постачальниками, про потребу підприємства в постачанні матеріалів, комерційні пропозиції і т.п. При цьому Framework from NOETIKOS має наступні переваги:

  • Автоматизація процесу розсилки листів.
  • Економія часу та ресурсів.
  • Гарантована доставка листи.
  • Особисте звернення до кожного адресата.

Автоматизація процесу розсилки листів

Використовуючи систему Framework from NOETIKOS, ви можете автоматизувати процес розсилки листів. Вам знадобиться всього лише один раз закачати файл на сервер, і в подальшому ви просто будете розсилати контрагентам посилання на нього. Один раз закачайте файл в систему Framework from NOETIKOS і просто перешліть посилання на нього всім одержувачам — вони самі його завантажать. Крім того, в системі ви зможете створити базу даних контрагентів і легко формувати індивідуальні списки розсилки.

Економія часу та ресурсів

Автоматична розсилка засобами Framework from NOETIKOS дозволяє помітно зменшити витрату трафіку. При цьому не потрібно готувати файл до відправки — архівувати або розбивати на кілька частин. Досить один раз закачати файл і скласти базу даних контрагентів, які отримають цю розсилку. Також вам не доведеться чекати, поки відправляться всі листи — Framework from NOETIKOS сама проконтролює їх відправку.

Гарантована доставка листи

Використовуючи систему Framework from NOETIKOS, ви зведете до мінімуму ймовірність помилки при доставці листа:

  • Оскільки ви пересилаєте з листом не сам файл, а тільки посилання на нього, воно має дуже маленький розмір і тому не буде відхилено поштовим сервером, що має обмеження на обсяг пересилаються листів. Також не виникне проблем, якщо поштова скринька одержувача має мало вільного місця.
  • При відправці листів використовуються швидкісні виділені канали системи Framework from NOETIKOS, що виключає можливість помилки при передачі або розриві зв'язку.

Особисте звернення до кожного адресата

Навіть якщо ви робите масову поштову розсилку, система відправить лист особисто кожному адресату (в адресному рядку листи буде вказана лише адреса даного одержувача, а в тексті листа автоматично буде підставлена його ім'я)

Оптимізація взаємодії між контрагентами

Використовуючи систему Framework from NOETIKOS, можна оптимізувати процес обміну інформацією між контрагентами компанії. Співробітники, дилери, клієнти, підрядники, преса, відвідувачі сайту і інші контрагенти компанії, яким ви дасте доступ до Framework from NOETIKOS, отримають можливість створення, редагування, зберігання та обміну інформацією на сервері сайту.

При цьому:

  • Не має потреби в пересиланні великих обсягів інформації від одного контрагента до іншого.
  • Спрощується схема роботи за рахунок можливості доступу до однієї і тієї ж інформації різних контрагентів.

Особливо ефективна Framework from NOETIKOS в разі, якщо обмін документами з вашими контрагентами включає кілька етапів. Наведемо приклад. Припустимо, що рекламне агентство готує для вашого підприємства оригінал-макет реклами, який потім повинен бути переданий в друкарню. Зазвичай процес затвердження оригінал-макету, передачі його між контрагентами призводить до інтенсивного обміну файлами:

  • Ви пересилаєте в рекламне агентство завдання.
  • Рекламне агентство надсилає вам оригінал-макет.
  • Ви шлете оригінал-макет до друкарні.

Якщо на якомусь етапі цього ланцюжка знадобиться вносити корективи в оригінал-макет, то вона може помітно збільшитися.

Використовуючи систему Framework from NOETIKOS, ви можете оптимізувати цей процес. Просто дайте доступ до системи рекламному агентству і друкарні, і вони будуть обмінюватися файлами самостійно, без вашої участі!

Немає коментарів:

Опублікувати коментар

×

Немає коментарів:

Опублікувати коментар

Follow us

Follow.NOETIKOS

Contact Info

Зв'язок з нами

Дізнайтеся вартість підтримки вашого проекту

Або заповніть бриф на замовлення послуг

Заповнити бриф
×